Till bloggens startsida

Uppsala, & syster 24 år!

Igår efter skolan så övningskörde jag till Uppsala. Vi skulle dit & fira Louise som fyllde 24 år. Det blev en riktigt fin & trevlig kväll. Vi åt på Hambergs, en superfin restaurang där Artin är kock - i vanliga fall. Igårkväll var han gäst! Vi år supergod mat, & ja..mumms helt enkelt!

Artin & Louise, västkusten i sommras.

Kom hem från Uppsala vid halv två inatt. Då var jag trött kan jag lova! Jag trodde även jag skulle dö av förkylning, men konstigt nog så när jag vaknade imorse så var jag i stort sätt fit for fight! Nu är det mest halsen som spökar, sprakar & gör ont..

Efter skolan så skjutsade min snälla Bella hem mig. Fick då även gitarren stämd av Jonathan - det var verkligen på tiden kan jag säga! Den har stått i ett hörn & samlat åt sig damråttor allt för länge nu.. Blev lite sugen på att dra fram den & spela lite nu. Men det är omöjligt. Har för det första way too long nails, & för det andra så har jag way too much saker att plugga på - både skolsaker & körkortsteori. Så, tjarråå!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Härlig somrig bild! :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: