Till bloggens startsida

Stjärnparadsdags!


Igår rensade jag lite i stjärnparadens smink. Mycket slängdes, men som ni ser så är det fortfarande 4 fyllda kassar & 2 necessärer. Idag drar veckans stjärnparad igång, cirkelledarmöte idag - spännande! Jag ska även försöka lära mig de förbaskade "SISU-listorna". Herregud..

Imorgon är det lilla stjärnparaden, där vi plockat ut lite av vårens stora show för att locka nytt folk. På fredag är det stormöte, då man får skriva upp sig på listor till att vara med i stjärnparaden. Alla ni som är intresserade, sök sminkcirkeln! Destu fler sökande destu bättre & roligare!

Missade jag att säga att jag alltså missar resten av skolveckan pga stjärnparaden? Hohoo.. Guld!

För er som inte fattar ett dugg vad jag pratar om, stjärnparaden!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: