Till bloggens startsida

Kläder med bustier under

Idag köpte jag en sak som jag borde ha köpt för
länge sedan, en bustier! Jag hittade denna som jag
tyckte var jättebra på H&M för 179:- med avtagbara band.



Köpte en klänning på Gina tricot, fick ingen bra bild
på den - men här är den hur som helst! Eftersom att det är
spets där uppe så blir den lite genomskinlig, så det blir
jättesnyggt med bustier-bh:n under.

Dock så är jag medveten om att den är i stort
behov av min mamma & ett strykjärn!


Köpte även en topp från H&M, att ha över bustier-bh:n. Egentligen är det
en sådan typ av tröj-modell som ska vara JÄTTEJÄTTESTOR, men jag
ville inte ha den sån - därför köpte jag en i XS så blev den mer så som jag
ville ha den. Ett stort plus är att den är utsmyckad både fram & bak!



Kan inte säga mer än att jag är väldigt nöjd över dagens köp!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: