Till bloggens startsida

REKORD!

Måste berätta en grymt äcklig sak. Jag har inte tvättat håret på 3,5 dygn. Senast i torsdagskväll alltså. Jag var på Strömpis i fredags, men sen har jag ju bara varit hemma & i Karlskoga & tränat i helgen så - so what?! Haha. Hur som helst, tror inte någonsin det gått så länge förut mellan jag tvättat håret - så det är ju nytt rekord. Haha!

Nu har jag i alla fall tvättat håret! Det är fortfarande blött, men det får självtorka på väg till skolan. Hoppas det inte är minusgrader ute!


Efter skolan ska jag träffa Sophie på Java. Hon ville pressentera en
affärsidé för mig, ett företag som heter Forever living. Hon tror jag skulle
passa som återförsäljare, rekryterare eller utbildare för företaget. De säljer aloe
vera produkter, krämer & smink. Jag tycker det låter i min smak, så det ska bli
intressant att träffa henne & få höra vad det innebär osv. Självklart ska det bli kul att
träffa Sophie också, vi har inte setts sedan stjärnparadsfesten i början av
sommaren - då hon lämnade över sminkboss-rollen till mig. Like!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: