Till bloggens startsida

Jag orkar inte vara sjuk längre!!

Jag är helt slut i huvudet & kroppen! Somnade (jätteskönt!!) förut i mitt kolsvarta rum till dov musik av James Blunt, det var underbart att slippa tänka på den vidriga smärtan i halsen en stund. Varje gång jag måste svälja, ta en klunk av någonting eller helt enkelt bara svälja mitt eget saliv så gör det så ont så jag nästan avlider! Nej inte riktigt avlider, men tro mig - jag grimagerar med hela kroppen, haha! Men jag gör allt jag kan för att bli bra. Allt från att äta glass, dricka te, äta smärtstillande halstabletter, ha varma kläder, sitter still, gurglar saltvatten..u name it!

Tur att jag har snälla föräldrar som skjutsat mig till vårdcentralen så jag slipper gå i kylan trots att det bara är några minuter dit, köper veckotidningar åt mig & har köpt hem ett ton olika halstabletter!

Nu ska jag plugga lite till på naturkunskap, sen ska jag kolla på Cougar town & Paradise hotell innan jag somnar. Jag har kemi-prov imorgon som jag måste pallra mig iväg till. Även ett dyslexi-test & massa stjärnparadsmöten som är ett måste!

Är halsen bättre imorgon ska jag även till Karlskoga på träningen. Dock ska jag inte göra samma misstag som i söndags & träna, jag ska bara titta. Men det är svårt, dans är ju det bästa som finns!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: