Till bloggens startsida

Favorit


Favoritringen, favoritnaglarna & favoritjeansen. Dock är det dags att ge brallorna en tvätt snart så de krymper och blir lite mindre, de har nämligen en tendens att töja ut sig!!

Suddig bild, men den är hastigt & lustigt taget med min digitalkamera. Längtar jättemycket till Cypern nu. Jag ska ta med mig alla objektiv dit så det kommer bli många bra semesterbilder. Men jag kommer ta med mig digitalkameran också! Funderar till & med på att ta med alla tre kameror, hihi.. Då kan man ha den äldsta digitalkameran med sig ut i vattnet lite försiktigt när man badar! Lägg märke till att den dock bara är 3 år & ändå är en sjukt brakamera & var på sin tid en väldigt dyr kamera.

Haha, jag är ett litet freak som köpt 3 dyra kameror på år. Men nu ska jag förmodligen inte köpa någon ny kamera i mitt liv!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: