Till bloggens startsida

Belöning!

Har haft 3 1/2 prov denna vecka. Det belönades
med lite marieberg med Bella. Jag skulle egentligen inte köpa
någonting, men det gjorde jag ju i alla fall..såklart!


Jättemjuka, nude-färgage björntofflor som jag kan
ha här hemma - kalla vinterkvällar!


Vantar med lite diamanter. Tyckte det var dags att börja
använda vantar nu kanske..eftersom att jag inte gjort det
på hela hösten och vintern. (Om det kallas vinter nu?)


Guldörhängen. Inte likt mig, eftersom att jag är en
"silvertjej", men när de väl är på så ser de faktiskt mer
ut som ett par silverörhängen för det är så mycket
silverdiamanter på. Likyliky!

Sedan avslutades shoppingen med IKEA-korv, såklart!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: