Till bloggens startsida

Spolar

För några veckor sedan köpte jag spolar på frisörbutiken Bellbox på marieberg. Tror jag gjorde misstaget att köpa för stora & kanske för få? 6 stycken till mitt ganska långa & tjocka hår är nog lite snålt. Well well, jag har provat de en gång förut men då var jag för lat med att inte orka vänta tills håret hade torkat. Nu ska jag försöka sova med dem (försöka!! bara försöka!), så visar sig resultatet imoron bitti. Håret ser äckligt ut på bilden, men det är för att det fortfarande är blött!


Happ, veckans första dag avklarad. Kursprovet i teckenspråk, check! Känns väldigt bra! Nu har jag jag även pluggat klart till geografiprovet imorgon. Nu har jag även precis gjort klart administrationsarbetet. Gaaah! Efter skolan så fortsätts det med skrivning av massa spanskauppsatser som jag har i rester genom året som varit, haha.. låter kul va? Nja..

Hur som helst, bara 5 lektioner kvar denna vecka på grund av kristi himmelsfärd. Har ingen aning om vad det är eller vem han är eftersom att jag är Sveriges mest okristna person. Jag ser ledigheten som något positivt i alla fall - den erbjuder extra tid till pluggning som behövs, men även grillpartaj! Weeei..

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Sv; Aokej, det har vi också gjort tidigare :P

Yess har sökt det iallafall, du då? :D

Postat av: Therese Strömberg

Sv; Aokej, fan va skönt att det va på tullängen då :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: