Till bloggens startsida

I goodiebagen från Blog awards


Först bjuder jag på en vimmelbild som jag hittade på deras hemsida. Är väldigt onöjd med bilden, tycker inte att jag ser ut sådär men men..

Man blev bjuden på allt möjligt därborta. Muffins, kaffe, dricka & choklad från Waynes coffee. Nagellack & läppglans från Maybelline. Dust it & shine duster från Osis+. En veckoreyn tidning & en skön grå hood-tröja. Man fick även (förlåt) men onödiga & fula saker som en väska, nyckelband med blog awards tryck på. Hur som helst, man fick saker värde över 500 kronor så jag är nöjd. Vi hade ju även 25% rabatt på hela BIKBOK butiken, den använde jag mig ju också av..



Tog bara bild på några av sakerna vi fick alltså..


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: