Till bloggens startsida

Glad efter en köttar-träning!

När det är så jobbigt så man håller på att spy, så är det ju ändå så himla roligt! Idag hade vi i Experience 3 timamrs träning. Först ett riktigt jobbigt fys- & kondispass, sen sista riktiga dansträningen inför SM.

Idag blev jag även påmind av min tränare om hur mycket mer jag har kämpat på senaste tiden. Sånt är väldigt roligt att höra! Det är ingenting jag lagt märke till själv, men när jag fått det sagt så förstår jag att det är så! Sånt gör att jag vill fortsätta att kämpa ännu mer, & det är ju bra!


↑ Jag i ett lite skevt splitthopp på Nordiska mästerskapen spm var i vintras.


Om en vecka har vi precis dansat klart på SM! Förmodligen helt döda av 2 dagars tävlande. Men förhoppningsvis glada, för förhoppningsvis har vi dansat i final med gruppen & förhoppningsvis har vi kvalat in oss till EM som kommer vara i oktober. Pleeeease! NU JÄVLAR - KOM IGEN NU BRUDAR! ♥


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: