Till bloggens startsida

Emma tror jag har något fel. Undra varför tror hon det?









Okej jag håller med Emma, jag har nog något fel. Jag viste knappt
själv att jag kunde göra mig såhär ful! Men tydligen..


Passar på att visa några fler bilder från SM-helgen som Emma nyss skickade:

Experience, när vi gör oss ordning innan vi ska kötta dansgolvet!


Bella med hennes vackra lockar (gjorda med en grym platt-locktång som jag vill ha! Frågan är om det är bara okej att ha ca 10 stycken lock- & plattänger i huset? Nää..) Hur som helst, hon masserar mig. Hmmm!



Två bilder på mig & Emma får avsluta detta inlägget.

Snart ska jag, sova så jag orkar med att gå tidigt imorgon. Det är nog smart eftersom att jag försovit mig nu två dagar i rad. Imorgon bitti är det viktigt att jag vaknar i tid, jag ska vara på parkteatern klockan 8. Gaah!

Snart sova alltså, men innan det ska jag vänta in ett litet telefonsamtal..


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: