Till bloggens startsida

Eleven

Jag kom just på att veckan som kommer är den enda hela vecka jag har kvar i skolan innan sommarlovet! Därför att veckan efter denna vecka så är jag ledig torsdag & fredag pga stjärnparaden. Jag är ju med i smink-cirkeln, vi sminkar alla inför föreställningarna både fredag, lördag & söndag. Dock är vi lediga på torsdagen också när resten av stjärnparaden också har ledigt pga förberedelser. Veckan efter den veckan är ju också halv, eftersom att vi slutar skolan på torsdagen. Det blir veckor fyllda av fester & stå-hej. Stjärnparadsdagarna torsdag-söndag & veckan efter det med skolavslutning & student. Härligt! Alltså, bara 11 dagar kvar i skolan för mig. Galet!

Innan vi i smink plåtades för cirkel-foto till stjärnparadsprogramet.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: