Till bloggens startsida

Coffee

Det känns som kaffe var det som jag behövde efter ett kallas med 13 barn.
Jag & Sandra var ju då lite lekledare på Luddes kallas idag. Hihiii.. Nu är jag hemma
för att plugga lite, senare ikväll åker jag till Sandra igen för en liten filmkväll med
henne & Jossan. Det blir mysigt, & framför allt en lugn & skön avslutning på
denna lite högljuda & hetsiga helg.

 
 
Måste passa på & säga att jag är väldigt nöjd med klockan som jag köpte i höstas.
800 kronor tycker jag är ett bra pris på en kvalitetsklocka!

Ett till köp som jag är nöjd med som man ser på bilden är min
latte-färgade tröja från H&M som jag också köpte någon gång i höstas.
Det är en helt vanlig billig bas-tröja som har passat bra till många
olika tillfällen, träningar, mys, fint, vardags..u name it!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: