Till bloggens startsida

Blog awards Örebro


Fråga mig inte vad jag gör för fult med ansiktet, men här har ni i alla fall kvällens outfit. Klänning som jag köpte för typ två år sedan på holmlunds i Uppsala. Det förvånar mig att jag fortfarande kan ha den, det är storlek S på den. Lite tajt över bysten, men det går! Knyckte mammas bruna linne att ha under för att skyla den superduperdjupa urringningen. Matchande klackar från Marieberg som innan denna kväll var oanvända. Coco chanel väska som jag fått av mormor & morfar. Älskar den! Det är ingen vardagsväska så att säga..



Linda Hallberg var där! Jättekul, eftersom att jag läser hennes blogg minst en gång om dagen!



Magnus Weideskog! Wow, som jag lyssnat på honom på spotify på senaste tiden. Här står vi i entrén, mina ögon såg helt sajk ut vilket resulterar i korsen..


När jag skulle åka hem efter blog awards så råkade jag ju hoppa på fel buss. Det pinsama med det är ju att det var var långt ifrån första gången det händer mig.. Hur som helst, så jag trippade runt med dessa enligt mig mördarklackar. För en van klack-gångare så är det säkert en lätt match, men inte för mig..



Kom ju hem rätt sent nu på grund av busstrassel hit & dit. Men jag är glad i alla fall, kom hem med en goodiebag med lite allt möjlgt i, bland annat dust it & ett annat slags hårpulver. Jag köpte även med mig två sommarplagg.

Egentligen borde jag ta denna tid till att tvätta mitt hår, en hårstylist på blog awards hade i massa "skit" i mitt hår så det är helt äckligt & så. Men det blev fint! Frågan är bara hur det kommer se ut imorgon.. Sätter denna tid till att lägga upp bilder på plaggen jag köpte istället. Hårtvättningen får vänta till imorgonkväll, hårproblemet får lösas på något annat vis imorgon..



BIKBOK: Spets 199:-, Jeans 299:- (25% rabatt på det ocskå pga blog awards)

Nu ska jag sova, ska upp med tuppen imorgon bitti igen för att vara på parkteatern klockan 8 imorgon bitti. Gaah! Godnatt ♥





Kommentarer
Postat av: Lindas Sminkblogg

Haha, kul att jag ser full ut på den sista bildn =P

Postat av: elin w

hehe kolla vi var med på en vimmelbild! hahah

http://www.blogawards.se/blogawards/aktuellt/2010/bildspecial-blog-awards-turnen-besoker-orebro/index.xml

scrolla ned lite

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: