Till bloggens startsida

Bildbomb från valborg!



Sandra satte på sig Jossans skor & förvandlades till en supermodell med superlånga ben!
Fast hennes egna kommentar var typ att "joe jätte gorillan häslade på!"



Det styrdes lite förfest hemma hos Karin, jättemysigt var det! Jag gjorde
massa goda fina drinkar med stjärnfrukter, lime & sånt - mumms!























Tog denna bild från Heddas facebook eftersom att jag själv inte hade så mycket
bilder från balkongen. Det förklarar att den är lite mindre i storleken!





Sandra har bara en liten bit *host* kvar till spagat nu ;)


Haha, jag & Sandra gör våran "Aqua - Im a barbie girl" favorit i repris!



-- Part 2 --


Vi hängde lite med spelmännen på torget en stund! Haha! Vi gav dom säkert alldelles för
många mynt - men det var dom värda! Vi har faktiskt en rolig stund med dom!


Vid dessa stunder känner man att man aldrig vill bli vuxen, allvarlig & tråkig! Haha..

Fick en blomma av en av spelmännen, eller uteliggare eller var dom nu var..
Spelar ingen roll - roliga var dom i alla fall!



Sen drog vi till en annan fest. Sandra & jag hittade en katt & höll på med den ett tag!
Lite komiskt, eftersom att vi båda hatar katter & dessutom är allergiska mot dom...

Lite senare träffade vi grapparna, men hela Örebro var hur otaggat
som helst igår, vädret var ju inge vidare..så vi drog hem efter det!

Well well, tack för en toppenkväll!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: