Till bloggens startsida

Återhämtning

Efter gårdagens 3 timmars dödar-fys- & danspass & dagens löpning & intervallträning så är kroppen ganska trött må jag säga! Man känner att benen inte riktigt gör som man själv vill.. Men det är en go känsla! En bekräftelse på att man tagit ut sig till max!

Måste faktiskt tacka regnet som var i helgen! Det gjorde att jag kunde vara ute & springa denna timman nu på gräsplan & allt möjligt utan att känna all mycket i ögonen eller luftvägarna. Thanks!

En återhämtning som våran tränare Anna tipsat oss dansare om är att äta kesella med en liten slvätt Fun light i. Jag hade inte prövat det förän nu, eftersom att det inte finns i laktosfri. Men Emelie tipsade mig om matkvarg som är nästan precis samma sak som kesella. Så idag provade jag denna återhämtningsmetod. Det är något jag kan rekomendera, gott & ganska mättande faktiskt. Jag var hungrig innan jag började äta den, & ändå så orkade knappt äta hälften av den!

Imorgon har vi nationella i matte B klockan 8.00 - 13.00 & efter det så ska Sara & jag luncha & plugga tillsammans i skolan. Verkligen välbehövligt!

Efter det så ska jag & Christoffer gå på stan en stund, sen drar vi hem till mig innan min träning. Då blir det bara en lugn träning för att trappa ner lite, för sen är det vila vila vila fram till helgen då det är SM. Fast i hjärnan är det minsan inte mycket vila denna vecka, oh no.. plugg typ hela dagarna . & halva nätterna? Hoppas det inte måste bli så..


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: