Till bloggens startsida

ALLTPÅENGÅNG

Idag fick jag även reda på att jag har chans att få G i spanska, ämnet som jag typ totalt struntat i hela året. Yeeeey! Jag ska försöka ta den chansen! Vore kul att gå ut gymnasiet utan något IG såklart! Det kommer ligga mycket plugg bakom det nu de närmaste 2 veckorna. Samtidigt som spanska är det jag prioriterar minst. Det närmsta veckorna väntas även ekonomiredovisning, geografiprov, nationella prov i matte B, nationella prov i muntliga engelska B, ekonimiprov med mera med mera.. Gaaah!

SM om bara några veckor vilket betyder massa intensiva träningar. Det gillar jag! Men just nu är det så himla mycket i skolan så jag vet inte hur jag ska kunna räcka till i alla vrår. Det blir inte heller lättare när man blir sjuk mitt bland allt detta.. Det matchar inte mitt schema just nu så att säga..


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: