Till bloggens startsida

Vilken duktig Viktoria det kom till världen idag..

Ojoj, det här trodde jag verkligen inte om mig själv. Jag har pluggat oavbrutet från klockan halv fyra tills nu (klockan nio), nästan. Jag har gjort havregrynsgröt att äta också. Känns bra nu, bättre i alla fall.

Imorgon har vi någon form av friluftsdag. Jag & Sara har bestämt oss för att hoppa allt & plugga hela dagen istället. Nästan. Hon kommer till mig tidigt imorgon bitti, så vi pluggar & äter lite luch & så, sen ska vi åka & lyssna på när Karin, M.U.S.I.K & husbandet har lite konsert för skolan, vi ska även åka & sola solarium imorgon. Vi känner att vi behöver bättra på färgen lite inför tävlingen på lördag. Efter blir det trippelplugg hemma hos Karin. Toppen!

Nu ringde precis Louise, hon är min plugg-mentor denna vecka kan man säga. Det är bra att ha någon som tjatar på en & frågar hur det går. Nu är mitt mål att hinna läsa ut min engelskabok innan Cougar town!

Sen blir det lite food, sen natti natti ♥ Hoppas ni haft en bra dag!

Bild från februari, 2010


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: