Till bloggens startsida

Sveriges värsta bilförare

Mina öron känns mycket bättre nu för en stund - thank god! Jag har läst lite ur min engelskabok nu som ska vara klar om..inte alls lång tid! Hehe, hur som helst..nu ska jag gå & göra en kopp te, mamma hade köpt hem en ny smak som såg jättegod ut. Ska slå på TV:n & titta på "Sveriges värsta bilförare". Jag ska försöka att inte skratta & håna förarna allt för mycket - jag är ju trots allt inte så flitig själv med min övningskörning. Men så fort snön försvinner, wehooo! Jag längtar hur mycket som helst!

Här är en bild från i höstas när jag va ute & körde lite.. ehehe '


Kommentarer
Postat av: shall

Sv: Ja visst kan man tro det.....men i själva verket så ligger priset endast på 99kr vilket är ett kanon pris för en så fin klänning....



Postat av: therese strömberg

Sv; Nja asså jag har ju vikt in dem, så det är ju inga taggar som sticker ut? :P

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: