Till bloggens startsida

Sista dagen för FRI FRAKT från Nelly.com


Svarta leggings med nitar. Jag tycker dom är väldigt snygga!
Men det är svårt att hitta rätt storlek via internett. Jag vill inte ha för stora
för då blir det rynkor & då ser det ut som "bajsbrallor", men jag vill inte ha för
små för då blir det fult i midjan. Hm, får fundera en stund till.


Söt sommarklänning till ett jättebra pris! Hade precis bestämt mig
för att jag skulle beställa den, tills jag såg att det var en "Rut m.fl" klänning,
en butik som öppnar i Örebro vilken minut som helst.. känns onödigt att beställa
den på nätet då. Eller? En till grej - jag har inte så där söt stil,
inte ens på sommaren..


Den här klänningen har jag i alla fall bestämt mig för att beställa. Wiho!
Det ser ut som ett svart linne & en leopardkjol, men det sitter ihop - praktiskt va?


Kommentarer
Postat av: nicolé

leopard klänningen är awesome :)

Postat av: malin

Jag har dom där leggingsen, men ska skicka tillbaks dom.. det hade ramlat av hur många nitar som helst innan jag ens hade tagit upp dom från själva plastet dom låg i :S

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: