Till bloggens startsida

Rubrik?

De där mer rubrik är alltid samma gamla vanliga bekymmer, well well..

Igår mådde jag dåligt hela eftermiddagen, men jag pallrade mig iväg till träningen i alla fall - men när jag kom dit så spydde jag så det blev ingen träning för min del. Fan! Jag & Bella behövde verkligen träna på våran nya dans som vi fick förra veckan & som vi ska tävla med i helgen!

Mår fortfarande inte great, men jag & Jocke ska iväg & intervjua en tolk inför vårat PM arbete. Det vill jag inte missa så nu ska jag försöka förtränga illamåendet..


Btw, mina nya jeans som jag köpte förra veckan har tötj ut sig massor. De är jätteslappa i rumpen & midjan..suck! Jag lär mig aldirg, jag köper alltid för stora jeans!

Jajaa, nu ska jag springa till bussen. See ya!


Kommentarer
Postat av: Amanda

fint och vårigt:)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: