Till bloggens startsida

Det finns en filur som tycker om att jag är sjuk..

Jag trodde jag skulle till skolan idag, men det tyckte tydligen inte gud.. hm! Hur som helst, jag känner att jag är är på bättringsvägar - så imorgon blir det i alla fall skolan. För att jag inte ska halka efter too much med skolan så har jag pluggat lite hemma idag.

Dessa dagar som jag har legat hemma & varit sjuk har jag som sagt sett mycket reklamfilmer & sånt (suck!), & har sett om en mascara som verkar jättebra! Jag kanske köper med mig den hem imorgon, som en belöning till mig själv att jag blivit frisk..?

Jag är grymt trött på att vara hemma nu! Framför allt så känner jag att jag behöver lite dagsljus & frisk luft. Hur som helst.. här är i alla fall någon som tycker om att jag är sjuk. Den fått påfyllt med fräsht vatten ca 6 gånger om dagen istället för 3, & den har haft sällskap hela dagarna! Sorry babe, tomorrow it's over..

Jag har haft henne i tre veckor nu, men vågar fortfarande inte bära den utan tumvantantar! Btw så vet jag inte riktigt vem av oss som är fulast & äckligast på bilden. Jag kan i alla fall skylla på att jag är hemma & är sjuk & då har jag inte så stort krav på mig själv hur jag ska se ut.. haha


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

fyfan jag skulle inte ens ta i den med tång, hahah skulle bajsa på mig :(

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: