Till bloggens startsida

Next: Cougar town

Jag har inte uppdaterat sedan i lördags, i know.. men jag har mest legat i sängen & tyckt synd om mig själv. Har nämligen varit sjuk de senaste dagarna. Men, nu tror jag att jag kan alla reklamfilmer utantill, & jag vet utbudet på TV-shop! Hehee..

Right now, tisdagkväll - tog just en kalldusch så jag känner mig lite fräschare nu! Mår fortfarande inte great, men jag ska pallra mig iväg till skolan imorgon faktiskt.

Om en stund börjar en ny serie på femman som verkar lite humoristisk (precis vad jag behöver just nu!), Cougar town heter den. En serie med några igenkända skådisar, så det kan nog bli bra!

Hoppas ni har haft en bra start på veckan, jag själv får nog mer satsa på en bra fortsättning av veckan!


Kommentarer
Postat av: Therese strömberg

Sv; Hahah jag ligger och helt ärligt DÖR av garv! Fan vilken skön serie!! :D

Postat av: Anonym

sv, han länkade min blogg så jag länkade hans :D

Postat av: Lona-tävling på bloggen!

Allt bra?

var med och tävla i min tävling, leggings!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: