Till bloggens startsida

Monday

Tävlingen i helgen avklarad, så nu var det dags att börja om på nya tag idag. Checkade av några grejer i skolan idag, men likaså där så kommer det ju nytt hela tiden. Dagens positiva var väl teckenspråkslektionen, jag & Jocke har bokat intervju med en tolk, check! Jag & Karin åkte & solade solarium efter skolan, check!

Sen åkte jag till studion & mötte Bella som precis som jag var lite halvhängig, så vi tog det lugnt på träningen (men vi ska ha privatlektion imorgon kväll med Sandra så det blir nog bra! Check!) Hur som helst, vi tänkte dra en sallad eller något att äta efteråt, men caffét var stängt - så vi satt där hungriga & tjuriga. Sen börja Bella tjata om Cola, så då bad vi "guds son" Emil åka & köpa cola till oss, & han gjorde det! Haha.. Det gäller att utnyttja de som precis fått körkort, för sen börjar de tröttna & ta betalt. Hihii, snart får Bella körkort! Weeii! Så i sommar hoppas vi på husvagnssemmester!

Tävlingsbilderna på Experience från helgen kommer.....någon gång! Så länge blir det denna på mig & Bella ♥


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: