Till bloggens startsida

Lördag

Lördag morgon vaknade jag helt frisk, nästan - fortfarande lite snuvig & hostig. Men ingen feber & ingen öroninflammation. Äntligen!! Hur som helst, mamma fixade tippar på mina naglar igår. De känns jättebra faktiskt, naturliga & inte så överdrivet långa. Vi får la se hur länge de håller..

Igårkväll var jag med Sandra, vi var barnvakt åt Ludde. Lagade god mat, tittade på halva melodifestivalen, kollade på filmen "seven" & sen satt vi bara & pratade & så. Det blev en riktigt skön & mysig kväll!
Strax före två blev jag hämtad av Lillis & Emil, stackarna hade suttit & väntat på att få hämtat mig ganska länge, haha. Tack för skjutsen i alla fall - det blev som vanligt en ganska rolig hemfärd, dom är som dom är..

När jag kom hem upptäckte jag att jag inte hade några sängkläder i min säng, så det blev lite TV-spel & sen fick jag sova i soffan. Men det gjorde ingenting, jag sover ju där frivilligt ganska ofta för den är så himla skön!

Well, det var typ min lördag.. nu är det söndag & jag vaknade med ond hals. Fan! Så himla typiskt när idag & imorgon är veckans träningsdagar! Speciellt denna vecka, uttagning till VM i helgen! Shit.. Halsen får bära eller brista!


Kommentarer
Postat av: Louise

Fina naglar! Bli frisk nu så du kan ge järnet på dansen!!

Postat av: elvira

Fina naglar :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: