Till bloggens startsida

Kavaj

Jag har börjat blivit rätt brun. Rätt väldigt brun. I like it! Men jag ska ta det lugnt med solandet ett tag nu, jag har inte råd att sola längre, & framför allt så är det ju inte alls för bra..jag ska bara försöka hålla färgen med gammel-solariet som vi har här hemma.

Igår bärdes kavaj, & med en brosh på som jag fått av mormor som jag tycker är sjukt ball! Den är guldig, & jag brukar ju har svårt för att blanda sivler & guld, men eftersom klockan & mina standardsmycken (ring & armbanden) är silvriga så fick det bli en mix idag! Hur som helst, efter skolan blev det stan en stund med Karin (visar inköpen sen). Kollade även Urbans nya lägenhet som är helt grym, vilken ballkong & wow - vissa dagar önskar man verkligen att man bodde i centrum!

Kvällen spenderades med mina favoriter! Karin, Sandra & Sara. Vi lagade lövbiff, potatis- och morotspengar & benne. Massa snack om allt & ingenting som vanlig, så som det ska vara en tjejkväll!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: