Till bloggens startsida

Glad Vickan!


Jag har inte gjort någonting med håret idag, bara gått ur duschen &
låtit det självtorkat! Jag har ju ändå bara varit hemma idag, förutom en
liten tripp till Marieberg för att köpa lite påskgodis! Innan duschen så blekte
jag mitt hår, med hetta denna gången - jag är jättenöjd med resultatet!
Måste göra lite folieslingor på underhåret någon dag nu bara för det är fortfarande
lite mörkt (*host* kolsvart *host*). Fast ser ni att mitt hår börjar bli
riktigt långt nu igen? Wohohooo! Glad Vickan! Luggen är dock i ett riktigt fult
mellanläge just nu, men jag kan inte bestämma mig om jag ska klippa den
eller om jag ska spara ut den så jag inte har någon lugg.
Så länge får den vara som den är!

Imorgon ska jag ha en fet sovmorgon fram till klockan 12 då träningen börjar!
Efter det ska jag träffa vaggavännen min, vi har inte träffats på
hur länge som helst nu så det är verkligen på tiden! ♥


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: