Till bloggens startsida

From Thailand

Igår kom mormor & morfar äntligen hem från Thailand, de har varit där i
3 månader så jag har saknat de en hel del! Men eftersom att jag är sjuk så
vill jag inte åka & hälsa på de än.

De köpte med sig massa saker från Thailand som jag har fått:

Jättebra & fina lösögonfransar! I Sverige skulle dessa kosta ca 300 kronor..
Tror inte Louise är en så stor förbrukare av lösögonfransar, men tänkte att
hon skulle få välja ett par av dessa ändå! De är jättesnyggt till fest!


Sånna här har inte kommit till Sverige än vad jag vet?! Det är några
flaskor med jättejättesmå kulor i som man använder till nageldekorering
& sånt. Speciellt bra tror jag när man använder sig av gelénaglar!


Färdiga nageldekorer! Sånt är mycket dyrare i Sverige än i Thailand..


Ännu mer nageldekorer! Jag vill börja fixa naglarna nu nu nu nuuu..


"Chennel"väskor. Hur snygga som helst tycker jag!
Louise & jag får varsin, men hon får välja först vilken hon vill ha.


Ett äkta pärlhalsband med en perfekt jättefin längd!


Lite söta grejer till håret, även smink!


"Channel"örhängen. Jag hade sånna för ett tag sen, men
diamanterna har lossnat så det var bra att jag fick ett par nya!


Ett till par söta örhängen!


Sist men absolut inte minst! Ett par converse, strumpor & sula.
Först tänkte jag "wow, de ser verkligen äkta ut". Men jag fick just höra
att de är äkta, köpta på en sportbutik! Rosa, wohooo! Nu längtar jag
verkligen till jag kan börja använda dem!

Tusen tack mormor & morfar ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

roligt med mycket saker. vill jag också ha! :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: