Till bloggens startsida

Kom så ska vi leva livet

Nu ska jag åka iväg på den sista skolavslutningen i hela mitt liv. Enligt mig är inte studenten en skolavslutning, enligt mig är studenten studenten. Sen ska jag påbörja det sista sommarlovet i hela mitt liv  som även ska bli det bästa sommarlovet i hela mitt liv! Första två veckorna ska jag & några tjejer tränga ihop oss i en lägenhet som vi ska låna - det ska bli grymt mysigt, kul, tjejigt & allt möjligt.. Sedan ska jag åka till så mycket som möjligt till jordklotets härligaste ställe, Skagern! Jag ska även göra massa annat men allt får inte plats i ett enda blogginlägg! Hur som helst, jag ska även jobba några veckor på NA & få ihop lite pengar till hösten. Sommarn avslutas sen vackern med barndomskära Smögen.

Nu ska jag åka till skolan i det vackra vädret. Kommer nog tralla lite på "Kom så ska vi leva livet" av Gyllene tider på väg till bussen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du läser vidare så blir det ju mer:)

Postat av: emma

blire någon kryssning?;) vi måste hitta på ngt i sommar!!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: