Till bloggens startsida

Box 2


Jag skrev i ett inlägg igår att jag hade ätit Saigons box 2, fick då
ett par kommentarer om vad det var. Saigon är ju en restaurang med
ris-soya mat, (vet inte om det är kinesisk eller thailändsk mat).
Hur som helst, det är jättegott i alla fall!

Restaurangen har några budget-mål. Man får då som små papp-lådor
med mat i. Det ser inte ut att vara så mycket mat, men tro mig..det är mycket!
Jag orkar inte äta en hel sådan själv.

Min favorit av boxarna är alltså tvåan, den innehåller kykling &
cashewnötter. Man får sedan själv välja om man vill ha med ris eller nudlar.
Ris är det självklara allternativet för mig!

Det roliga är ju även att man får äta den med kina-pinnar!
Fast..det gjorde inte jag igår, för jag var så sjukt hungrig! Haha..


Kommentarer
Postat av: johanna

vietnamn mat:D

Postat av: johanna

hehe:)



tack så mycket:D

Postat av: Therese Strömberg

Saigon är vietnamesisk mat ;)

Postat av: Wikipedia....

Saigon är huvudstaden i Vietnamn....

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: