Till bloggens startsida

To do list!

Fasiken vad jag inte har tränat på länge! Idag blir det en springtur, jag har knappt tränat någonting sedan jag sprang 7 kilometer i slutet av maj - nu vet jag inte ens om jag klarar 0,7 km. Haha! Men idag efter jobbet ska jag springa, hur trött jag än är så ska jag plåga ut mig själv!

Har även upptäkt att jag inte bara förlorat kondition utan även solbränna, det blir la så nu när jag jobbar hela dagarna. Så ikväll blir det solariumet en stund!

Ska även försöka hinna med att dra i en till blekning av håret för att få bort de gula & mörka tonerna..

Imorgon ska jag till körskolan för att se över vad jag ska köpa. Böcker? Teorikurs? Körlektioner?

På kvällen blir det även träning för Friskis & Svettis i skytteparken!

Nu börjar det likna någonting, bra Vickan..bra!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: