Till bloggens startsida

Ny hylla till mitt make-rum


Köpte ny hylla igår som hänger på väggen, snyggare än förra (en svart rullvagn)
& dessutom kan inte Sköldpaddan riva ner mina saker från denna!




Topps, hårnålar, lösögonfransar, små tuber med ansiktsmasker & fuktkrämer,
bodybutter, fotpedikyr, hårspolar, hårfärg (nej jag ska inte bli brunett),
små burkar & flaskor med hårprodukter..


Jag tycker om hyllan, stilren & snygg! Nackdelen med den är att det inte är så långt utrymme mellan hyllplanen, så jag kan inte ha hårsprayer & sånt i. Men det spelar inte så stor roll eftersom att jag inte får spraya sånt i det rummet eftersom att paddisen bor där. Likaså parfymer. Sminket står kvar i trevånings-kakfatet, hoho..det är asbra! Visar bilder på allt när jag gjort det städat & fint. Jag (läs pappa) har även skruvat fast krokar & stänger i (ja i!) min hylla idag, så där har jag hängt upp massa smycken. Asbra det också! Visar bilder när det är färdigt! Weehoo..


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Asså, alla säger det :S hahah men jag har inte märkt nåt :(

Postat av: Louise

Superbra ju!! Snyggt!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: