Till bloggens startsida

Just another lunch break

Jag drog ju upp på stan på lunchen, köpte mascaran som var 40 kronor billigare än i vanliga fall. Investerade en ett par lösögonfransar för mellanskillnaden. *skäms* Jag som inte skulle köpa något mer! Men jag kan skylla på att jag köpte de bara för att jag firar att jag äntligen kan börja använda smink igen nu när den hemska pollen-tiden är över! Haha..

Gick även in på Dinsko för att jag letar fortfarande efter ett par snygga platå-pumps eller liknande. Jag vet inte varför jag letar efter det?! För det första så ska jag ju spara mina pengar till Smögen, & för det andra så har jag inte en använt några av mina nya högklackade som jag köpte i våras. Jag orkar inte, tar alltid på mig gladiatorskor, flipflop eller converse istället. Skönast är bäst!

Nu kommer jag till det lite humoristiska i detta inlägg, haha. Jag var ju som sagt inne på Dinsko förut & letade skor, men jag gick ut efter bara en liten stund när massa folk började ställa frågor till mig såsom "Finns de här skorna i svart också?" osv. Hahaha! Fattar inte hur det kunde vara så många som trodde att jag jobbade där..

Ps. Jag köpte även en kjol på H&M. Förlååt Vickan förlåt! *skäms* Men blicken rååkades slitas åt det hållet, en kjol för 49 kronor - ordinarie pris, alltså inte på rean! Skitbra pris ju! Den är svart, hög i modellen...well well, jag visar bild när jag kommer hem!  Jag har inte provat den än, så jag hoppas jag kan ha den!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: