Till bloggens startsida

Foto7an, tack! Ni gjorde min dag!

8500:- fattigare, men en kamera rikare. Ni vet chokladreklamen; "hur många rutor ger dig glad?". Jag skulle kunna köra med "hur många digitalkameror gör dig glad?" Eftersom det var min fjärde egna digitalkamera! Haha.. Denna gång blev det en systemkamera (med ett EF-S 18-55 objektiv). Jag slog till rejält & gick upp i prisklassen mer än vad jag hade tänkt mig, men ska det vara så ska det tänkte jag! Jag köpte även med ett UV-skydd, köper man inte det när man kostat på så mycket pengar på en kamera så är man ju allt annat än smart..

Canon EOS 550D is har precis kommit ut, så ny så att instruktionsboken som man fick med till kameran egentligen var till kameramodellerna innan. Men jag klagar inte! Nytt & bäst, det gillar jag. Hohohooo..

Köpte kameran på Foto7an, där är kamerorna oftast dyrare om man jämför med t ex Siba, Netonnet osv. Men denna kamera var slut nu i nästan hela Sverige pga att den är så pass ny & efterfrågad, så jag fick köpa den där i alla fall. Skönt hur som helst att köpa av någon som har koll istället för att dra till de stora kedjorna som säljer allt från tvättmaskiner till playstation, de har inte riktigt lika stor koll.. Men över förhoppningarna, jag fick ett sjukt bra pris av dem & massa extraplock till. Tusen tack till Foto7an, ni gjorde min dag!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: