Till bloggens startsida

Första dagen på jobbet..

..för i år! Jag har ju jobbat där två sommar tidigare,
& jag trivs jättebra. Nu inväntas 5 veckor av jobb, sedan blir det
härliga Smögen en vecka! Sen vill jag inte tala om vad som väntar,
ni förstår säkert vad jag menar..

Har varit på bästa stället på jordklotet nu i 6 dagar, jag pratar självklart om
Finnerödja/Skagern! Jag har tagit en hel det bilder, som så småningom kommer
upp här på bloggen.

Dagens "after work" blev Haga kebabrulle med Sandra.
Vilken mysig & trevlig eftermiddag/kväll vi fick! Trots att vi inte gjorde
ett dugg, egentligen. ♥ Det är så det ska vara!

Jag (med min igelkottfrisyr) & Sandra efter skolavslutningen
i 9:an. Helt förtvivlade & jätteledsna! Haha..


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: