Till bloggens startsida

25 minutare med sniglarna

Fasiken vad fort det går att tappar kondition! Som jag skrev i tidigare inlägg så har jag inte varit ute & sprungit sedan i slutet av maj. Det var bara ett par dagar efter en hel helg fullspäckad av danstävling (SM), & jävlar vad stolt jag var när jag bankat mig igenom de 7 km då. Haha, de skulle jag inte klara av i dag kan jag ju med sorg säga.

Idag var jag ute 25 minuter, varav bara 20 minuter vad jogging. Jag ska säga att de 5 minutrarna i mitten av rundan som jag "vilade" genom att gå var väldigt välbehövliga - hade inte klarat det annars.. Fasiken, nu får jag inte bli mer slappis. Jag ska komma i form igen - nu jävlar!

Ps. Förklaring av rubriken: Det var inte bara jag som var ute på vägarna & stigarna. Jag hade nämligen sällskap av massa sniglar som krypit (slingrat?) sig fram efter regnskurarna..


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: