Till bloggens startsida

Trippelkrock

12 Februari
• Friluftsdag i skolan, vilket innebär en heldag
  i backen med skidorna på! En av årets höjdpunkt!
• På kvällen har Sandra, min bästa kompis sin
  18-års fest. Likaså någonting man verkligen
  inte vill missa!
• Det är dagen innan terminens första tävling,
  vilket innebär att jag borde bara vara hemma
  & vila hela dagen, äta havregrynsgröt &
  fullkornspasta & sedan somna tidigt!

Självklart måste jag ju välja bort skidresan, vilket känns jättetråkigt! Jag hade längtat efter den dagen länge. Men att riskera "första-skiddagen-för-året-träningsvärk" inför en tävling är inte okej! Men sin bästa kompis 18-års fest vill man inte missa, därför kommer jag ju självklart vara där - men kanske åka hem lite tidigare än de andra.. För att sedan hem & voffla håret & sova sova sova..tills klockan 6 på morgonen då en tur till Stockholm inväntas!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: