Till bloggens startsida

tolftejanuari


För det första, så måste jag säga att jag trivs riktigt bra med nya klockan!

Det blev en ganska kort dag i skolan, två inställda lektioner & sådär - rätt najs! Efter skolan åkte jag & Sara till Marieberg. Tanken var att jag bara skulle handla tyg (ska sy en klänning). Men jag kom hem med lite annat också..som det alltid blir.

Armband från Guldfynd, på rean.


Två hårblommor från Cubus. Jag fick två svarta jättefina i julklapp, & jag tänkte att det kan vara fint att ha den ena tillsammans med den vita blomman. Såhär ↓


Efter den lilla shoppingturen vart det att åka till sömerskan & prova Bellas & mina pardräkter som nästan är klara nu. Wohooo! Vi får tävla med dom första gången den 13 februari, i Stockholm, vilket gör att man måste åka ganska tidigt på morgonen, & tävlingen är dagen efter min bästa kompis 18-års fest.. Kul..eller inte!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: