Till bloggens startsida

Revolver


Klicka på bilden för att höra en grymt bra låt!

Har städat färdigt i mina garderober idag. Puh! Det är såå skönt när det är klart. Dock ser resten av rummet ut som ett helvete (för tillfället!!). En sopsäck med strumpor, underkläder som jag inte vill ha längre som ska slängas. Har även kläder som jag inte vill ha eller kan ha längre som jag inte vet vart jag ska göra av som just nu ligger över hela rummet. Men det får bli morgondagens problem!

Pappa har även fixat Windows 7 på min dator idag. Superbra är det! Men jag förstår inte riktigt det där med nya operativ & så. Sure, det är bra & det blir snyggare - men det är för dyrt enligt mig. Själva datorn blir ju inte bättre.. Men jag är jätteglad att jag har det i alla fall!

Nu ska jag sätta mig framför TV:n & måla naglarna.


Kommentarer
Postat av: emma

snygg bild!!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: