Till bloggens startsida

Raphaella

Många har erbjudit sig att följa med mig till Stockholm för att hämta skölpaddan som jag ville köpa. Men de blir tydligen inte av.. pappa vägrar att ha ett djur i huset!

Men jag har inte dött än, så jag kommer inte lägga ner diskussionen än..

Mejlsvaret som jag fick av säljaren har jag säkert läst tusen gånger nu. Han beskriver att ibland kan hon sitta på samma ställe i flera dagar utan att röra sig, sen ibland är hon jättenyfiken på vad man gör & så. Raphaella heter den. Söt va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha skitful

Postat av: bella

hahaha den va skit söt :)

Postat av: Therese Strömberg

Hahahhaha fyfan vad äcklig!!

Postat av: Anonym

du kanske kan få skalman om han fortfarande lever(?) ;)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: