Till bloggens startsida

Nytt för dagen!


5 små ynka mynt på H&M för ett trasigt armband. Ordinarie pris 60 kronor. Jag tänkte bara trä om det, så blir det som om ingenting har hänt..


Orkade inte sätta på mig den för att visa, så det fick bli ett sådant ruttet kort. Hur som helst, på rean på BIKBOK. Den är lite stor, så den ska sys in & sys upp. Så precis som köpet ovanför så är detta ett litet renoveringsprojekt!


Make up store! Sånna köp gillar jag. Genomskinligt silvrigt glitter, har likadant från Face fast i guldig ton. Det är superbra med sånna som inte är täckande, för då kan man ha vilka färger/sotningar man vill under, & sedan bara piffa upp med lite glitter & glamour! 130 kronor.


Precis som ögonskuggan över så är detta glitter som inte är heltäckande. Använder det jätteofta, tror detta är min tredje flaska.. Alla vet ju, 25 kronor.


Kjolen från Monki i Uppsala kom till mig i Örebro idag. Tack Louise!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: