Till bloggens startsida

My hair


Här är frisyren som tjejerna fixade på mig igår till sitt frisör-projekt! Man ser min mörka botten ganska tydligt på denna bild, några mörka slingor som sticker ut där bak.. *hehe* men det fixas i veckan! Ska bli riktigt skönt! Känner dock för en förändring, vill lägga i något brunt eller så, fast det är endå fint att vara hel-blond. Men det är tråkigt, för jag har varit det hela livet! De enda förändringar jag gjort är att tona underhåret någon gång på högstadiet, & klippt min så kallade igelkottfrisyr. Hahaha, shit..den glömmer man inte i första sekunden!


12 år ↓


15 år ↓

Hahaha, kan ju inte påstå att något av detta var speciellt snyggt,
även fast jag tyckte det när jag hade så.. Hur som helst,
jag är sugen på en förändring snart igen!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: