Till bloggens startsida

Gissa djuret?

Igårkväll så mejlade jag en person som ska sälja sin
söta lita filur på blocket. Här är svaret som jag fick av honom idag.




Just nu bor Peter & hans lilla filur i Stockholm. Om jag lyckas övertala pappa att få köpa den så tar jag tåget eller bussen till Stockholm för att hämta den i helgen eller helgen efter kanske? Om någon vill göra mig sällskap & ta en lunch & en liten tur över gatorna i storstaden så slå en pling.
Men först steg ett..övertala pappa!


Kommentarer
Postat av: emma

jag följer gärna med om du ska till sthlm :D

Postat av: Louise

Jag kan göra dig sällskap i Stockholm! Du kan få en hundväska av mig att bära sköldis i! ;D

Postat av: Elin

jag hänger meed! :D haha gissar på en ödla eller en sköldpadda :P hahahhahah juste vickan vare inte du som skulle köpa en varan? http://sv.wikipedia.org/wiki/Varan

Postat av: hanna

apa?

Postat av: Bella

I'm in! :) <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: