Till bloggens startsida

Partyfriday


Kvällen började hemma hos Lollo med tacos!

Sen åkte vi till hennes kompis där det var
några tjejer, det blev "fia med hutt" & lite så.




Kvällen fortsatte sedan i klubbstugan i Lundby! Jag var röd i hela ansiktet
pga att jag hade solat solarium på morgonen, haha.. inte så lyckat kanske?

Viktor, jag & Johannes


Calle & Sara


Jag & Sara inne för ett toalettbesök, & på andra bilden Calle som
med hjälp av Jon visar sin styrka?


Ehm, jaha..?


Happytime!


Calle, Viktor, jag & Jon.






Woohoo, haha..


Haha, sött Lisa!

Sist men inte minst.. Sara tog en riktigt snygg
bild på mig som jag avslutar med att bjuda på:


Det blev en rolig kväll! Tack allihopa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad är det i flaskorna ? varför har alla samma ?

Postat av: Victoria ♥

sv: okej :D tack för svaret iaf! ^^

Postat av: Miss Ax

hahah fy vilken hemsk bild du fångat på mig !

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: