Till bloggens startsida

If we ever meet again, I'll have so much more to say. If we ever meet again, again.



Timbalands musik har jag alltid gillat lite extra! Favoriterna just nu är denna, men även "Morning after dark" & "Undertow".

Hur som helst. Idag har jag.. inte gjort ett skit. Onödigt va? Jag som skulle hinna sy upp klänningen, plugga & allt vad jag sa. Men jag har varit ute & gått i det underbara vädret i alla fall, alltid något. Jag har ont i kroppen & är allmänt jättetrött! Ska sova tidigt ikväll så jag är pigg till imorgon, då blir det Stockholm med min pärla! Louise ska även på möte i huvudstaden, så förhoppningsvis blir det lunch med henne också! På fredagen ska jag träffa Sara & Karin, & på kvällen blir det lite partaj hoppas jag!

Det har varit dåligt med bilder på bloggen de senaste dagarna, jag vet.. men det blir ändring på det imorgon efter jag varit i Stockholm med lins-lusen Emma. Hihi..


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: