Till bloggens startsida

Tidigt godnatt, idag igen!

Jag har varit på studion en timma ikväll, jag & Bella fixade det sista med dansen tills på lördag. Hm, jag vet att det är alldelles för sent att göra sånt 3 dagar innan tävling. Men men, man är ju inte mer än människa..

På lördag är det alltså tälving, i Stockholm någonstanns, bara par för min del. Jag har ju tagit ett litet uppehåll för singeln nu i början av terminen, & gruppen får inte vara med i den här tävlingen för den är inte tillräckligt stor, höhöhöö..

Nu ska jag duscha & sen kör jag på ett tidigt godnatt idag också, jag mår fortfarande så jävla illa, & det är värre nu.. Blääääää! Fjärde dagen som jag mår illa nu, what'z da problem lixxx?


Kommentarer
Postat av: Anonym

natti natti

krya på dig

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: