Till bloggens startsida

Slappiskväll

Inget stort plugg på G, ingen träning ikväll, inget inplanerat. Gud vad skönt! Det är inte ofta det är såhär - så ikväll ska jag verkligen ta vara på det! Mammas nagel-grejer från Danmark kom idag & förhoppningsvis vill hon ha en liten försökskanin redan ikväll, så då kan vi greja med det kanske? Vi får se, vi får se.. Annars ska jag nog dra en film på voddler & måla mina egna naturliga naglar i något nytt.

Jag kom precis hem från skolan, jag har tänt massa ljus & satt på mig torra kläder (rosa favoritmysisbyxorna från Louise & Artin) & fårskinnstofflor. Mina tår är jätte jätte kalla! Bilder från snö-rugbyn kommer senare..

För övrigt, jag mår fortfarande illa! Det drar ner på mitt humör.. just nu är jag hungrig också, & det förbättrar knappast saken!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: