Till bloggens startsida

Onsdag


När jag vaknade imårse & tände lampan i mitt "göra mig ordning" rum så stoppade Raphaella fram huvudet dirket. Hon är rätt nyfiken på vad man gör, så det är kul & faktiskt lite sällskapligt.

Jag började vid 12 idag, så i morse kom Lillis & Bella hit för en liten titt på sköldpaddan & sånt. De va bra, fick lite mer info om hur man ska behandla den eftersom Lillis visade sig vara sköldpaddsexpert(?).. Bonus också att ja gfick skjuts till skolan!

Efter skolan åkte jag, Karin & Sara hem till mig. De ville också ta sig en titt på Raphaella. Sen drog Sara, & sen dess har Karin & jag haft OC maraton. Chilledill!

Jag har alltså haft någon eller några omkring mig sedan jag vaknade imårse! Haha, Raphaella skaffar mig umgänge...kul!

Det har varit en chill & rolig dag, men med mensverk! Så jag tänkte prova att sova bort den lite nu. Även fast klockan är jättelite, jag får nog trappa ner med lite TV först..

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emma

raphaella, typ sötaste namnet :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: