Till bloggens startsida

Mitt Thomas Sabo armband


Alla hjärtans dag idag. Mysigt! Jag fick en söt hjärt-berlock av mamma & pappa till mitt Thomas Sabo armband. Några har bett om ett inlägg om alla berlocker på mitt armband, så nu tänkte jag visa..


Fyrklövern: Den fick jag av Lindblads, Johanna & Frippe i födelsedagspressent. Jag tycker det är fint att ha några berlocker på armbandet utan färg också!

V:et: Den fick jag av kusinerna i födelsedagspressent. Även den enkel & fin! Dock lite skör pga att ena sidan är så himla tunn. Man fastnar lätt med krokarna.  Man får vara försiktig helt enkelt!

Månadsstenen: Den fick jag av mormor & morfar i julklapp. Den tindrar fint, & sätter lite mer färg på armbandet!


Converse-skon:
Den fick jag av farmor & farfar i födelsedagspressent. Jag tycker den är asball, & den pasar mig perfekt!

Pusselbiten: Den fick jag av Emma i födelsedagspressent. Den betyder jättemycket för mig!

Cocktailglaset:
Den är den enda berlocken som jag köpt själv! Men man kan säga att den är från gammelmorfar, för jag köpte den för pengarna jag fick av honom i födelsedagspressent.

Hjärtat:
Den fick jag idag (alla hjärtans dag) av mamma & pappa. Söt va?

För er som inte vet så mycket om Thomas Sabo så är det en snubbe som designar grymt snygga smycken. Örhängen, ringar, halsband, klockor, men mest känd för sina armband. En sådan armbandslänk som jag har kostar 500 kronor, finns även lite tunnare för 300 kronor. Sedan köper man berlocker & hänger på, berlockerna kostar mellan 200 kronor & 1500 kronor. Jag tycker det är en jätterolig sak, för alla berlocker betyder någonting & de skapar minnen. Man kan titta på berlocken & tänkta på den som man fått den av.

Jag har på mig mitt armband nästan varje dag, & samlar på mig fler & fler berlocker..


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: