Till bloggens startsida

Kedjor

Kedjor är ju galet snyggt! Ett av mina favorithalsband består av 5 olika kedjor, me like!


Hur som helst, igår pratade jag ju om att fixa ihop ett axelsmycke. Nu är det gjort. Det enda jag behövde offra var 2 säkerighetsnålar, två "mellanringar", en kedjesnutt av ett trasigt armband & en kedjesnutt av ett gammalt trimms-tramms halsband som jag inte använt på jättelänge. Inget av de var äckta silver heller, så detta är inget påkostat.. (& jag har så många andra ifall jag skulle ändra mig) Egentligen bara massa skrot, men endå blev det ett riktigt snyggt axelsmycke tycker jag!


Jag lagade även fästet till silverarmbandet som jag använde mycket förut. Eftersom att det är trasigt har jag inte använt det på länge, men det är ett äckta silver - så det kan man ha på sig när man duschar sover tränar..u name it! Som ni ser så är det lite stort för mig, men det är egentligen en killes armband, men men..

Likaså med Thomas Sabo armbandet, det har jag nästan alltid på mig. Fast inte när jag tränar, jag vill inte slå sönder det. Men eftersom att det är så bra kvalitet på det så kan jag i alla fall duscha & sånt med det. Jag älskar mitt Thomas Sabo armband hur mycket som helst, så tack alla som varit gulliga att fylla det med fina & betydande berlocker. Jag ska göre en updat om det någon dag eftersom ni bett om att få se vilka olika berlocker jag har & sånt..

Det jag ville säga var bara att kedjor av alla slag är bra! Det är snyggt både till killar & tjejer. Ett stort plus i kanten från mig om det är äckta silver också!


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Sv; haha aa jag hade så tråkigt i torsdags så fixade två st ^^ Haha. Men det blev ju fint det där! :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: